Barisan Nasional (BN) Social Political Buzz & Bulls

BUNG MOKHTAR NAK MAIN LAGI KE ?

oooo..rupanya selama ini rupanya Bung Mokhtar adalah spy anwar !

patutlah anwar [pembangkang boleh dapat dengan mudah segala minit mesyuarat MT UNMO , malah jadual penerbangan Pm juga mereka tahu , paling sadis draf belanjawan pun mereka dah dapat awal ..nasib baiklah cuma 'dummy ' !!

saya pasti , ada ramai lagi konco-konco Anwar dalam UMNO !

samada mereka adalah menteri , atau Wakil rakyat , atau setiausaha agensi kerajaan , atau pengarah agensi kerajaan /swasta , atau mungkin bloggers pro kerajaan yg sebenarnya adalah spy pembangkang !

ooooo....baru ku tahu,....

sbb tu pm akan calun muka baru dan muda pru13

gambar masa raya tika anwar jd TPm pn jd isu ke?

Ini bukan masa anwar jadi tpm ngok. Ada satu lagi gambar yang sama anwar dengan dapig and all pakatans.

Bini muda Bung ni gebu wey! Mak mentua pun gebu! Tak kisahlah ikut bini...bini ikut Anuwar, Bung pun ikut Anuwar..gebu wey...biasalah org politik Sabah, banyak katak lompat, tu pasal Anuwar confident nak lancar Gerakan 16 September..kalau org Sabah perangai mcm Bung ini, mmg boleh lingkup UMNO...

Apa kata Bung yang letak jawatan?

aku ada bukti kak izat belasah najib kaw-kaw.mamak penang ni lg xbolih pecaya.sampai mati xkan bertuankan najib.bos dia org tua yg kuat xdor tulee,pak lah senget

11.07...jgn spin. Najib ambil dia jadi menteri. Apa motif dia nak buat najib mcm tu.

Butuh la UMNO PUKIMAK berani sentuh BUNG ni.Nujib xde telur nak usik MP dr Sabah n serawak kerana MP dr serawak la yg buat Nujib stay sampai sekarang.Kalu tidak UMNO PUKIMAK akan jadi pembangkang tanpa sokongan MP dr Sabah n Serawak.Taib Mahmud pun berani sepak kepala Najib pasal apa?pasal dia tau UMNO PUKIMAk bergantung pada MP sabah n Serawak.Nak harap UMNOPUKIMAK Semenanjung semua dah nak mampos..

anon 11.15....pukimak lu lancau. sudah kena balun sama anuwar lg mau kacau ini tempat. lu punya lubang kunyit keretapi pon boleh u-turn.

memang le najib kena lantik dia ketua wanita umno bro.aku sokong pukimak xd.korang ada masok jer bukan main lg macam2 lagu n rujukan korang buat.ckp byk xmau bro aku polong yg xbertuan.aku blh ckp apa yg aku suka.

Kaki2 ampu umno dah marah pd bung kerana tak puji korupsi shahrizat.... pemimpin2 korup umno adalah liabiliti parti dalam setiap pilihanraya.... bung lihat bala yg akan menimpa selagi rakyat masih 'lihat' umno dikuasai oleh mereka2 yg 'jahat'.... bung seprti tg. razaleigh hmzah & yg lain2 yg tak bodek ketua2 umnok akan menjadi 'mangsa politik kotor' umno.. tapi umno masih mendabik dada mereka sajalah yang melayu islam!!?? takabbuuuuurnya!

..aku tak pernah percaya dengan Dugong Mokhtar ni..never..never...

nko menyalak la dalam parlimen lewat BBC la apa la....tapi dalam mata nko penuh dengan penipuan....

piiiiiii la lu Dugong Mokhtar...

anon 11.15 pegi mampos sama lu lah lu kena langgar sama lori babi!
siallah lu.. ckp baik2 lah BABIPR SIAL!
kalao lu punya parti sudah mau mampos..jgn maki org lain lah bodoh!!

aku pun xpercaye dgn Bong ni sejak die ceraikan bini ptama dan kawin dgn betina seksi gebu tu..

12.27 kah..kah skrip bodoh lama yg ko nk pakai ke anon bongok oiii

UMNO mmg penah buat salah..tp itu dulu..itu zaman Peliwat Negara China Doll tu jadi TPM.. dielah pelopor kepada merosakkan UMNO!

tp UMNO sudah berubah.. dn skrg liabiliti kpd umat Islam, Melayu dan keselamatan negara ialah Parti Kafir PR laknat tu.. ejen kafir dan penipu rakyat terbesar!

pencacai2 yg sedang meleleh air liur utk kebas harta negara jika PR menang (nauzubillah mntk Allah jgn izinkan smpai bila2) perlu buat job memfitnah UMNO sehabis mungkin sbb xsbr2 nk mentakedarah harta negara...so skrg ni buatlah perang saraf byk2..

rakyat dh muak dan tk makan lg dgn skrip basi muntahan pemimpin2 kotor PR.. pencacai2 bodoh lagi xde maruah ni je la yg masih menjilat2

aku rasa BABI lebih cerdik dr pencacai2 PR spt anon 12.27 ni!

SPY ada dimana2
Dalam UMNO BERCAMBAH SPY PR.
KETUA BAHAGIAN yg tak buat kerja SAHIH PRO ANWAR
SIMPAN APA LAGI BEROK2 NI Pak NAJIB.
Kami yg diakar umbi jangan disusah hati.
Confirm SETIA DGN UMNO!!!
Kami takdak banglo, kereta besar pun takpa, kami bersyukur dpt makan, bahgia dgn keluarga dan BANGGA jadi orang MALAYSIA.

PAKATAN RAKYAT HAMPIR PASTI MENAWAN PUTRAJAYA DGN BERGAYA PADA PRU13.

PR ADA SENJATA SULIT DISAAT AKHIR.
TUNGGU DAN LIHAT!!!

UMNO (BN) AKAN TERKIAL2.

RAMALAN ... PR 122
BN 100
TIPS DARI TOK MOH YG TERBUKTI TEPAT RAMALANNYA.

PITAM LAR MELAYU TERMASUK AKU.
TETAPI KITA TERPAKSA MENERIMA HAKIKAT YG UMNO(BN) AKAN TEWAS UTK PERTAMA KALI DAN SELAMA2NYA.

AIR MATA DIPUTRAJAYA!!!

Read More @ Source

Pemuda, Peniaga & NGO Gesa Polis Halang Demonstrasi BERSIH

Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia, peniaga dan pertubuhan bukan kerajaan (NGO) hari ini menggesa pihak polis bagi mengambil tindakan segera bagi menghalang demonstrasi Bersih yang dianjurkan pakatan pembangkang dan diketuai Timbalan Presiden PAS, yang dijadual diadakan di ibu negara pada 9 Julai depan. EXCO Pergerakan Pemuda UMNO, Tengku Azman Tengku Zainol Abidin berkata demonstrasi berkenaan perlu dihalang bagi mengelakKan berlakunya situasi tidak selamat terutama kepada peniaga, orang awam dan pelancong.

Video Rating: 2 / 5

More » Bonology.com | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus | 大马社会政治

0 Comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...